FANDOM

Phantom Puppet to halucynacja, antagonista pojawiający się w grze Five Nights at Freddy's 3.

Wygląd

Phantom Puppet jest jednym z sześciu Phantom Animatroników. Podobnie jak reszta, jest to zwykły model animatronika, ale spalony. Posiada także takie same oczy jak Springtrap.

Zachowanie

Phantom Puppet pojawia się czasami na CAM 08. Jeżeli będzie się patrzeć na niego zbyt długo, pojawi się on w biurze. Nie wywołuje on jumpscare'a, jednak zasłania nam widok przez kilka sekund. Światło w biurze pulsuje, a my nie możemy wtedy włączyć kamer ani panelu. Jego pojawienie się powoduje wyłączenie się wentylacji i systemu audio. Z tego powodu, jest uznawany za najbardziej przeszkadzającego i denerwującego phantom animatronika.

Ciekawostki

  • Phantom Puppet nie posiada własnego jumpscare'a. Choć animatronik pojawia się w naszym biurze, jego atak nie pojawia się w zakładce Extra. Nie jest to jednak jako tako jumpscare, Phantom Puppet jedynie zasłania nam widok przez kilka sekund.
  • Atak Phantom Puppet przypomina sposób, w jaki Marionetka blokuje widok Freddy'emu Fazbearowi w scenie po Nocy Czwartej w grze Five Nights at Freddy's 2.
  • Pomimo bycia spalonym, gdy widzimy Marionetkę na CAM08, jest to model ze zwykłymi kolorami.
  • Gdy Phantom Puppet pojawia się w biurze, Springtrap wciąż może zaatakować. W takim przypadku Puppet po prostu zniknie.

Nawigacja

Postacie

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki