Fandom

Piracka Zatoczka

184strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze5 Udostępnij

Piracka Zatoczka (ang. Pirate Cove) to lokacja Foxy'ego w Five Nights at Freddy's.

Wygląd

Cam1c.png

Jest to miejsce, w którym ma ulokowana jest scena Foxy'ego. Otoczona jest ona lawendową kurtyną z białymi gwiazdeczkami. Przed nią stoi tabliczka, która informuje nas o niedziałającym animatroniku ("Przepraszamy! Nieczynne") lecz napis ma szansę zmienić się na "IT'S ME" (ang. To Ja), gdy Foxy opuści Piracką Zatoczkę. Dookoła na ścianach wiszą lampy.

Zajęcie

Piracka Zatoczka to scena dla pirata Foxy'ego. Gdy ten działał, odgrywał tam sceny dla dzieciaków, zabawiając je. Teraz, jest to miejsce do przetrzymywania tego robota za kurtyną.

Animatroniki

Jedynym animatronikiem, jaki może się tu pojawić jest Foxy. Jego pozycję można wyśledzić patrząc na rozsunięcie zasłony. Kiedy zasłona jest cała zasunięta to Foxy siedzi nadal w swoim miejscu. Potem, Foxy zaczyna wystawiać głowę pokazując swoje zęby. Następnie cała zasłona jest rozsunięta na dużą szerokość, a Foxy stoi obok pokazując swój hak. Po wszystkim zasłona jest całkowicie rozsunięta, a Foxy zniknął. Oznacza to, że zaczął biec do biura gracza. Po odparowaniu jego ataku zasłona wraca do pierwotnej postaci i cykl zaczyna się od nowa.

Galeria

Nawigacja

Lokacje

Więcej z Fandomu

Losowa wiki