Fandom

Prawy Szyb Wentylacyjny

184strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarz1 Udostępnij
Fnaf2-cam06.png

Szukałeś Lewego Szybu Wentylacyjnego, bądź Wentylacji dla trzeciej części gry?

Prawy Szyb Wentylacji (Right Air Vent) to lokacja w pizzerii Freddy Fazbear's Pizza w grze Five Nights at Freddy's 2.

Wygląd

Średniej wielkości szyb wentylacyjny. Prowadzi on z Pokoju Imprez 2 do naszego biura. Jak sama nazwa wskazuje, znajduje się on po prawej stronie. Szyb jest w stanie pomieścić i utrzymać dosyć duże i ciężkie animatroniki. Jest szary, stworzony z metalu. Wejścia szybu położone są blisko podłogi, przez co animatronikom łatwiej się do niego dostać.

Zajęcie

Podobnie jak drugi szyb, prawa wentylacja służy do wprowadzania świeżego powietrza do całej pizzerii. W nocy służy on robotom do przemieszczania się z pokoju do biura.

Animatroniki

W prawej wentylacji możemy spotkać trzy animatroniki - Toy Bonnie'go, Mangle, a także Old Chicę.

Ciekawostki

  • Gdy Mangle przebywa w prawym szybie w naszym biurze, słyszymy dźwięk podobny do uszkodzonego radia, który jest pełny zakłóceń.
  • Ustawienie wentylacji ukazane w pizzerii jest pozbawione sensu, pozwala małym dzieciom na poruszanie się po szybach, zwłaszcza że wejścia w pokojach imprez są dosyć duże, jako że nawet animatroniki mogą przez nie przechodzić i są położone blisko ziemi.
  • Jest to jedyna lokacja gdzie Old Chica zgina ręce.
  • Druga głowa Mangle w szybie jest poza szybem co jest zwykłym bugiem.

Galeria

Nawigacja

Lokacje

Więcej z Fandomu

Losowa wiki