FANDOM

Purple Guy (również znany jako Purple Man) to postać występująca w grze Five Nights at Freddy's 2 oraz 3. Był on mordercą sześciu dzieci, w tym piątki zaginionych, ale mógł też zabić więcej. Pojawia się tylko w minigierkach śmierci z drugiej części gry, oraz w tych z trzeciej części, ale jego rola jest kluczowa.

Wygląd

Purple Guy w grach jest oznaczony kolorem fioletowym. Jest przedstawiony na cztery sposoby, dwa w drugiej części gry, oraz dwa w trzeciej. W drugiej części w jednej z jego "form" ma odznakę, dzięki czemu możemy myśleć, że jest stróżem nocnym, trzyma on też prawdopodobnie korbkę od animatroników sprężynowych, telefon, lub paralizator. Paralizatorem wywołuje zwarcie u animatroników.

Osobowość

Purple Man (guy) jest zabójcą sześciu dzieci. Sądząc po jego wyglądzie w minigrach możemy się domyślić, że jest on okrutny i nieczuły, czerpał przyjemność z morderstw. Dopiero gdy dopadają go dusze pięciu zamordowanych dzieci, pokazuje swoje emocje-panikę, przerażenie i troskę o swoje własne życie. Jego motywy co do morderstw nie są znane, lecz były na pewno celowe.

Historia

Five Nights at Freddy's 2 głównie pokazuje go jako mordercę zaginionych dzieci. Raz nawet zostaje po godzinach w pizzeri i atakuje Freddy'ego.

W Five Nights at Freddy's 3 atakuje i rozkłada na części czwórkę pierwszych animatroników, czyli Freddy'ego Fazbear'a, Chicę, Bonnie'go oraz Foxy'ego. Podczas tej samej nocy pojawia się pięć dusz zmarłych dzieci. Purple Guy panikuje i w trosce o swoje życie chowa się do kostiumu Springtrapa. Nie był on zabezpieczony i Purple Man zostaje zmiażdżony w środku, co skutkuje jego śmiercią.

Jego zwłoki są dalej w Springtrapie, 30 lat po jego śmierci, gdy zostaje otwarty dom strachu Fazbear's Fright: The Horror Attraction. Jego kostium i on wraca do "życia".

Ciekawostki

  • Dusza jak i ciało Purple Guy'a została uwięziona w Springtrapie, przez co jest on taki agresywny w stosunku do nas.
  • Istnieje mała szansa, że przy włączaniu gry zobaczymy jeden z trzech obrazków pokazujących, że ciało Purple Guy'a tkwi we wnętrzu Springtrapa. Na CAM 15 i jumpscare'u z prawej strony Springtrapa, możemy zobaczyć, że ciało tkwi we wnętrzu.

Galeria

Five Nights at Freddy's 2

Five Nights at Freddy's 3

Więcej z Fandomu

Losowa wiki