Fandom

Regulamin

184strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze48 Udostępnij

Poniżej znajduje się zbiór zasad, do których należy się dostosować, korzystając z wikii.

Zasady na Wiki

  • Edytujemy artykuły rozważnie, z poprawnymi zasadami pisowni, interpunkcji i ortografii.
  • Nie dodajemy do artykułów nieprawdziwych i niepotwierdzonych informacji. Teorie dotyczących pewnych wydarzeń/postaci nie można uznawać za fakty.
  • Komentując używamy zasad poprawnej ortografii i nie używamy wulgaryzmów. Źle napisany komentarz będzie usunięty i może grozić 1-3 dniowym banem.
  • Zero wandalizmów, w przeciwnym wypadku ban na tydzień lub kilka tygodni.
  • Zero ciężkich wandalizmów, w przeciwnym wypadku ban od roku do 10 tys. lat.
  • Zero umieszczania obrazków nie powiązanych bezpośrednio z grą. Wstawianie fanartów, własnych dzieł itd. do artykułów skutkuje usunięciem i banem/upomnieniem.
  • Nie głoś tutaj wielkich kazań o tym czy masz rację czy nie. Dotyczy to szczególności religii, przekonań politycznych czy zachowań osób na czacie. Na prawdę udowadnianie tego nic ci nie da i tylko zirytuje ludzi ponadto niszcząc atmosferę na czacie.
  • Wstawiamy obrazki o odpowiedniej rozdzielczości. Wszelakie źle wstawione obrazki będą usunięte. W przypadku nagminnego łamania tej zasady dojdzie do bana/upomnienia.
  • Nie odpowiadamy na automatyczną wiadomość bez powodu. Napisanie na niej "cześć" lub "dziękuję" się do tego zalicza. Odpowiadamy tylko w przypadku jakiegoś zasadniczego pytania.
  • Nie przeczytanie regulaminu nie zwalnia z zasad przestrzegania go.

Zasady na czacie

  • Nasz czat nie ma uogólnionych zasad jak na wiki. Panuje tu luźna atmosfera i specyficzny nastrój, który może nie przypaść do gustu wszystkim osobom. Jednak nadal obowiązują tu stałe zasady jak brak spamu, brak perfidnego irytowania, brak multikont do uniknięcia bana, zakaz udostępniania danych osobowych bez wyrażenia zgody ich posiadacza (za złamanie tej zasady grozi ban na dwa tygodnie), brak spoilerowania seriali, gier, filmów itp. (dodane po incydentach spowodowanych wyjściem gwiezdnych wojen), brak wstawiania rzeczy o tematyce yaoi i yuri (ustalone w ankiecie, naprawdę irytuje to większość użytkowników), brak wstawiania screamerów lub filmów z głośnym, nagłym dźwiękiem, brak obrażania innych bez powodu, brak wkurzania innych w NAPRAWDĘ irytujący sposób (tak, to do ciebie, Ziomek), brak wywoływania gównoburz tylko dlatego, że coś komuś się nie podoba etc. oraz brak ataków na innych użytkowników.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki