FANDOM

Poniżej znajduje się zbiór zasad, do których należy się dostosować, korzystając z wikii.

Zasady na Wiki

  • Edytujemy artykuły rozważnie, z poprawnymi zasadami pisowni, interpunkcji i ortografii.
  • Nie dodajemy do artykułów nieprawdziwych i niepotwierdzonych informacji. Teorie dotyczących pewnych wydarzeń/postaci nie można uznawać za fakty.
  • Komentując używamy zasad poprawnej ortografii i nie używamy wulgaryzmów. Źle napisany komentarz będzie usunięty i może grozić 1-3 dniowym banem.
  • Zero wandalizmów, w przeciwnym wypadku ban na tydzień lub kilka tygodni.
  • Zero ciężkich wandalizmów, w przeciwnym wypadku ban od roku do 10 tys. lat.
  • Zero umieszczania obrazków nie powiązanych bezpośrednio z grą. Wstawianie fanartów, własnych dzieł itd. do artykułów skutkuje usunięciem i banem/upomnieniem.
  • Nie głoś tutaj wielkich kazań o tym czy masz rację czy nie. Dotyczy to szczególności religii, przekonań politycznych czy zachowań osób na czacie. Na prawdę udowadnianie tego nic ci nie da i tylko zirytuje ludzi ponadto niszcząc atmosferę na czacie.
  • Wstawiamy obrazki o odpowiedniej rozdzielczości. Wszelakie źle wstawione obrazki będą usunięte. W przypadku nagminnego łamania tej zasady dojdzie do bana/upomnienia.
  • Nie odpowiadamy na automatyczną wiadomość bez powodu. Napisanie na niej "cześć" lub "dziękuję" się do tego zalicza. Odpowiadamy tylko w przypadku jakiegoś zasadniczego pytania.
  • Nie przeczytanie regulaminu nie zwalnia z zasad przestrzegania go.

Zasady na czacie/discordzie

Obecnie czat jest przeniesiony na serwer Discorda widoczny w Widgecie na stronie wiki ze względu na skuteczność działania i wygodę komunikacji. Tematyka serwera odbiega od wiki i rzadko kiedy odbywają się tam rozmowy na temat Fnafa. Panują tam luźne zasady takie jak:

  • Bycie ogarniętym.
  • Zakaz bezpodstawnego obrażania użytkowników.
  • Zakaz spamu/floodu.
  • Posiadanie odrobiny rozumu i godności.
  • Znajomość regulaminu przed wejściem na czat i świadomość, że złamanie zakazów mogą być ostrzeżenia, kicki lub bany.
  • Używanie ukrytych multikont na serwerze.
  • Niektywności (bez uprzedzenia o nich) będą skutkowały kickami z serwera. Bez tego serwer zapychałaby lista offline użytkowników, z których 90% jest w większości nieaktywna.
  • Ban otrzymany wcześniej na wiki, którego ważność nie minęła (jeśli to czasowy ban) liczy się dalej na Discordzie. Osoby zbanowane mają zakaz wstępu.