Fandom

Scena

184strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze5 Udostępnij

Scena to lokacja we Freddy Fazbear's Pizza. Kamera jest tutaj osadzona w górnym lewym rogu patrząc przed scenę, gdzie tytułowy Freddy Fazbear wraz z przyjaciółmi grają muzykę dla młodszych i starszych osób.

Wygląd

Cam1a.png

Scena wygląda na zwykły pokój w którym stoją trzy animatroniki, i jest to miejsce w którym przebywają za dnia i nocy. Za nimi jest ściana, która ma rysunek przypominający chmury. Wzdłuż dolnej części ścian jest tapeta 'szachownicy'. Podłoga nie jest widoczna.

Zajęcie

Scena służy jako miejsce "pracy" Bonnie'egoChici oraz Freddy'ego Fazbear'a. Występują tam, by grać, śpiewać i zachęcić do jedzenia przychodzące do pizzerii dzieci.

Roboty

Bonnie i Chica jako pierwsi opuszczają scenę, lecz Bonnie robi to szybciej podczas pierwszych nocy w pizzerii. Freddy również opuści scenę, ale dopiero na początku trzeciej Nocy, ale na każdej z nich może nagle odwrócić głowę do kamery.

Ciekawostki

  • Scena oraz Biuro to jedyne strefy w których Animatroniki mogą zostać zauważone razem.
  • Pokój wydaje się zmieniać, kiedy jeden z Animatroników opuści pomieszczenie.
  • Kiedy Animatroniki opuszczą Scenę, nie wrócą tam dopóki gracz nie zostanie zabity lub zacznie się następna noc, więc nie ma potrzeby sprawdzać Sceny gdy wszystkie Animatroniki poszły.

Galeria

Scena jest lokacją we Freddy Fazbear's Pizza. Jest lokacją startową dla trzech animatroników: Toy Chica, Toy Bonnie i Toy Freddy.

Wygląd

Fnaf2-cam09.png

Jest to typowa scena. Na podeście stoją trzy animatroniki. Za nimi rozciąga się napis "WESOŁYCH URODZIN!" (Happy Birthday!). W tle widać światełka bądź ozdóbki zwisające na ścianach. Jest to miejsce na którym animatroniki występują, śpiewają i rozmawiają.

Zajęcie

Scena służy jako miejsce "pracy" Toy Bonnie'egoToy Chici oraz Toy Freddy'ego, na którym występują, zabawiając przychodząc do pizzerii dzieci.

Roboty

To miejsce jest podstawową lokacją trzech animatroników. Znajduje się na scenie Toy Chica, Toy Freddy i Toy Bonnie. Oprócz tego nikt więcej się tu nie pojawia.

Ciekawostki

  • Kiedy wszystkie animatroniki opuszczą lokację; nie będzie można tam zapalić światła,
  • W czasie Nocy Niestandardowej, kamera na scenie jest wyłączona.

Galeria

Nawigacja

Lokacje

Więcej z Fandomu

Losowa wiki