Fandom

The Puppet

184strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze107 Udostępnij
(Może szukałeś Phantom Puppet z trzeciej części gry)

Marionetka jest antagonistą w Five Nights at Freddy's 2. Znajduje się w pozytywce w Zakątku Nagród, którą trzeba nakręcać, by ten nas nie zaatakował.

Wygląd

Marionetka to wysoka, chuda postać o białej masce. Posiada otwarte, czarne usta i oczy, malinowe policzki, do tego także wargi, jakby pomalowane szminką, fioletowe linie ciągnące się od spodu oka do góry ust, przypominające łzy, trzy białe guziki, a także w tym samym kolorze paski na rękach oraz nogach.

Lokacje

Marionetka znajduje się cały czas w Zakątku Nagród. Gdy zacznie atakować można zobaczyć ją w Holu Głównym (półprzezroczystą). Jest to postać (jak Balloon Boy czy Toy Freddy), który pojawia się w bardzo niewielkiej ilości lokacji.

Zachowanie

Marionetka znajduje się w pozytywce, którą trzeba nakręcać w przeciwnym razie będzie stopniowo z niej wychodzić aż ruszy do biura by nas zabić. Gdy będzie do nas się zbliżała usłyszymy charakterystyczną szybką melodyjkę. Gdy wyjdzie nie ma się już szans na przejście nocy (chyba że wybije 6AM).

Czas ataku Marionetki jest losowy.

Strategia i Taktyki

Marionetka jak wiadomo, nie atakuje nas jeśli nakręcamy jej pozytywkę. Na początku nie jest to trudne i uciążliwe. Niestety, w późniejszych nocach pozytywka szybciej się odkręca. Trzeba na to zwracać jak największą uwagę.

Ciekawostki

  • Marionetka nie ma takiego samego endoszkieletu, jak pozostałe animatroniki.
  • Choć Marionetka nie przypomina animatronika, została nim nazwana przez Phone Guy'a.
  • Marionetka nie posiada oczu, lecz gdy nas atakuje w 2 części widać w jej oczodołach coś świecącego.
  • Ma swojego Phantom odpowiednika w Five Nights at Freddy's 3
  • Fioletowe linie, które posiada na twarzy oznaczają łzy.
  • Marionetka jak i Foxy jedyni widzieli zabójcę bez kostiumu przez co znają jego wygląd.
  • W minigrze Give Gifts, Give Life, Marionetka zakłada na dzieci kostiumy po ich śmierci, co jest co najmniej dziwne, ponieważ ponoć to Purple Guy zrobił to przed nią. Być może jest to pokazane tylko symbolicznie, żeby pokazać iż Marionetka ma moc dawania życia.
  • Początkowo miała wisieć w biurze
  • Marionetka jest jedną z postaci, które najbardziej wpływają na fabułę (inni to np. Golden Freddy).
  • Marionetka i Foxy nie reagują na maskę ponieważ są pierwszymi zabitymi dziećmi.

Nawigacja

Postacie

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki