FANDOM

Toy Bonnie to nowy animatronik (robot) w grze Five Nights at Freddy's 2. Jest on nowszym modelem Bonniego.

Wygląd

Toy Bonnie jest drugim najbardziej zmienionym animatronikiem (pierwszym jest Mangle). Pluszowy fiolet zmieniono na lśniący , intensywny błękit na całym ciele (z wyjątkiem białego brzucha , fragmentu uszu i okolic pyska), różowe oczy zostały zastąpione zielonymi, dodatkowo otoczone rzęsami. Nie jest już obszyty materiałem, a wykonany z twardego plastiku. Dodatkowymi zmianami są dwa duże, przednie zęby, czerwone policzki, oraz czarne brwi i piegi. Jego atrybutem jest czerwona gitara, widoczna na plakatach i na kamerze trzeciej.

Lokacje

Tak jak poprzednik zaczyna razem z Toy Chicą i Toy Freddy'm na Scenie. Następnie idzie po kolei przez Pokój Imprez 3, Pokój Imprez 4, Pokój Imprez 2 i Prawy Szyb Wentylacyjny. Będzie go potem widać po zapaleniu światła w wentylacji. Wtedy gracz musi zareagować, ponieważ jeśli wejdziemy na kamery zostaniemy zaatakowani.

Zachowanie

Toy Bonnie jest bardzo aktywny zwłaszcza w pierwszych nocach. Zazwyczaj to on pierwszy opuszcza scenę tak samo jak w pierwszej części gry. Zanim przejdzie do kolejnego pokoju, minie trochę czasu. Kiedy gracz zauważy go w szybie w jego biurze i założy maskę to pojawi się przez chwilę przed oczami gracza i odejdzie. Jeśli gracz zignoruje jego pojawienie się w szybie to zaatakuje go po tym jak wyjdzie on z kamery.

Ciekawostki

  • Animacja Toy Bonniego trwa pare sekund.
  • Jest drugim, zaraz po Mangle, najbardziej zmienionym animatronikiem.
  • Większość ludzi myśli, że jego płeć to kobieta.
  • Jako jeden z dwóch Toy'ów po założeniu maski wchodzi do biura, drugi to Toy Freddy.
  • Tak samo jak w pierwszej części pierwszy opuszcza scenę.
  • Toy Bonnie nie pojawia się w korytarzu. Tak samo jak Old Chica, Balloon Boy i Puppet.
  • W wentylacji widać jego biały ogonek.
  • Istnieje bardzo rzadka halucynacja, która zdarza się po przegraniu nocy.

Pokazuje ona twarz Toy Bonniego bez oczu, a w tle słychać dziwne dźwięki. Po kilku sekundach pokaże się główne menu.

Zdjęcia

Nawigacja

Postacie

Więcej z Fandomu

Losowa wiki