FANDOM

Toy Chica to nowy animatronik w grze Five Nights at Freddy's 2. Jest ona nowszym modelem Chici.

Wygląd

Toy Chica jest żółtym kurczakiem o policzkach w barwie fuksji, gęstych rzęsach i niebieskich oczach. Znacząco różni się od wersji z części pierwszej. Jej ciało stało się bardziej kobiece, biodra oraz uda są wyraźniej zaznaczone, nosi również różową bieliznę. Tak jak reszta nowych modeli, zastosowano intensywniejsze kolory, w celu uatrakcyjnienia odbioru u dzieci.

Identycznie, jak u starej Chici, nowa też ma śliniak, jednak teraz napis na nim głosi „LET’S PARTY!”, a nie „LET’S EAT!!!”. Kolejnym elementem jej kostiumu jest talerz z babeczką ozdobioną świeczką. Kiedy schodzi ze sceny, pomarańczowy dziób znika, przez co widoczne stają się ostre zęby. Zmianie również ulegają jej oczy; są wtedy czarne z białymi źrenicami.

Lokacje

Zaczyna z nowymi modelami na Scenie. Następnie porusza się poprzez główny korytarz, Pokój Imprez 4, korytarz widziany z biura, Pokój Imprez 1, Lewy Szyb Wentylacyjny przy czym widać ją podczas zaświecenia w lewym otworze. Kiedy gracz założy maskę widząc ją, wraca na korytarz przed biurem.

Zachowanie

Jak każdy Animatronik stara się dojść do gracza i go zabić. Trzeba na nią zareagować, gdy widać ją w lewej wentylacji. Jeśli gracz wejdzie w kamery, podczas gdy jest w Szybie Wentylacyjnym i opuści je, zaatakuje. Lecz, jeśli założymy maskę, wróci do korytarza przed biurem.

Ciekawostki.

  • Toy Chica na śliniaku ma napisane "Let's Party!" zamiast "Let's Eat!".
  • Jest drugim najbardziej przypominającym animatronikem, do poprzedniczki. Pierwszym jest Toy Freddy.
  • Najprawdopodobniej spowodowała The Bite of '87.

Galeria

Nawigacja

Postacie