FANDOM

Toy Freddy to nowy animatronik z gry Five Nights at Freddy's 2. Jest on nowszą wersją Freddy'ego Fazbear'a.

Wygląd

Toy Freddy jako jedyny z nowszych modeli najbardziej przypomina swoją starszą wersję . Jest on brązowym niedźwiedziem z jaśniejszymi częściami na oczach, pysku, w uszach oraz na brzuchu. Tak jak Freddy Fazbear posiada mikrofon i muszkę w kolorze czarnym. Nowością jest dwukolorowy cylinder, w barwach czerwony i czarny oraz dwa guziczki pod muszką. Jego oczy są niebieskie, a nosek niczym smoła. Jak dawna wersja, posiada piegi. Powieki, są brunatne. Uszy mają kształt elipsy, a policzki są malinowe.

Jego błękitne oczy zmieniają się podczas gdy wchodzi do biura - są wtedy czarno-brązowawe. Powracają do normalnego stanu, zaś, gdy Toy Freddy nas atakuje. Jest wykonany z twardego plastiku.

Lokacje

Toy Freddy zaczyna na scenie. Następnie idzie przez Arenę Gier, gdzie stoi przed stolikami. Następnie pojawia się w korytarzu przed Biurem. Potem podchodzi bliżej. Gracz powinien w tym momencie włożyć maskę. Wtedy cofa się. Tak samo jak BB pojawia się w zaskakująco małej ilości lokacji.

Zachowanie

Jak każdy inny, próbuje dostać się do gracza by go zabić. Jego sposób atakowania jest taki sam jak starych animatroników. Stoi w korytarzu, a następnie podchodzi coraz bliżej. Kiedy będzie w biurze to gracz musi jak najszybciej założyć maskę. Po chwili zniknie z biura i wróci na scenę. Może tak zaatakować gracza w czasie drugiej nocy.

Nawigacja

Postacie

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki