FANDOM

Zaplecze (ang. Backstage) to pomieszczenie w grze Five Nights at Freddy's.

Wygląd

Cam5

Jest to dosyć spore pomieszczenie, z mnóstwem półek i stołem. Wszędzie są poustawiane maski robotów, oraz endoszkielet jako części zamienne. Nie ma w nich uszu, przez co są one zapewne doczepiane. Co dziwne, kamera tak naprawdę znajduje się za drzwiami, gdyż na mapie kamer w wersji Beta gry widać gdzie się znajduje. Zapewne to błąd twórcy. Obok półek są otwarte drzwi a nad nimi tablica z napisem. Na podłodze znana "szachownica" w kolorze czarno-białym.

Zajęcie

Pracownicy przetrzymują tu części zapasowe dla animatroników (maski, kostiumy, uszy) oraz endoszkielety. Zapewne, tutaj także składują części popsute.

Animatroniki

Jedynym animatronikiem jaki może się tu pojawić jest Bonnie. Może stać zaraz za drzwiami, lub wprost przed kamerą patrząc się na nią . Oprócz tego znajduje się tam siedzący na stole endoszkielet, który nie ma na sobie stroju i zdaje się być wyłączony.

Ciekawostki

  • Pomimo, że znajduje się tam pusty endoszkielet to Bonnie ignoruje go. Według tego co mówił Phone Guy to animatronik nie stara się włożyć go do kostiumu. Może to być spowodowane tym,że endoszkielet na zapleczu jest wyłączony, a roboty rozpoznają gracza jako włączony endoszkielet.
  • Czasami, kiedy przełączymy kamerę na zaplecze to zobaczymy, że wszystkie maski i endoszkielet patrzą się centralnie na nas. Jest to najprawdopodobniej halucynacja.
  • Nie ma tu maski Foxy'ego.
  • W trailerze do FNaF 1 Bonnie prawdopodobnie w tym pomieszczeniu zdejmował maskę pokazując nagą głowę endoszkieletu. Zostało to jednak zastąpione samym wpatrywaniem się w nas.

Galeria

Nawigacja

Lokacje

Więcej z Fandomu

Losowa wiki